سکوت

سکوت، سرشار از سخنان ناگفته است؛ از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق‌های نهان و شگفتی‌های بر زبان نیامده.

سکوت

سکوت، سرشار از سخنان ناگفته است؛ از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق‌های نهان و شگفتی‌های بر زبان نیامده.

تولد


 انسان به جز تولد اولیه که از مادر زاده میشه میتونه هزاران بار تو زندگی که داره متولد بشه. اینها تولد ظاهری نیست ٬ تولد روحی و باطنیست.
من هم مثل تمام آدم های دیگه دوباره متولد شدم. این بار از قالب عادی به قالب معنوی. به قالبی که سالها منتظر بودم تا روزی بتونم آمادگی این رو پیدا کنم که به اون قالب برم.
حالا بعد از ۹ ماه که از آخرین نوشته میگذره ٬ من مثل نوزادی در عالمی ناشناخته و پر رمز و راز در حال آموختن چیز هایی شگفت انگیز و باور نکردنی ولی واقعی و امکان پذیر هستم.
این دوره به صورت ابتدایی و نا ملموس از بهار شروع شد و از اوایل تابستان من کاملا اتفاقی به صورت آکادمیک شروع به فراگیری پایه ها و مبانی علوم فراروانی کردم و کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده ( انگار کسی از قبل برنامه ای دقیق و مرحله ای تنظیم کرده) در جریان تفکرات و مکاتبی قرار گرفتم که دیدگاهم رو کاملا عوض کرد ولی من رو در قید خود نگرفت. من ابتدا آرامش را آموختم بعد از تن و روان آزاد شدم و با سکوت خو گرفتم. لذت پرواز رو حس کردم و با اساتید بزرگی آشنا شدم .
طی ماه رمضان که باید روزه میگرفتم چون از صبح تا شب بیرون بودم٬ نیروی فوق العاده خاموشی تن رو احساس کردم و تونستم اولین تماس رو با نیروی راهنما و استاد معنوی بگیرم. حس میکردم که دارم پاک و خالص میشم . روزه گرفتن تن و روان من رو شستشو داد و تونستم به خیلی چیزا برسم.میتونم بگم به خدا اعتقادی وصف ناپذیز و متفاوت پیداکردم و خودم رو در محبت و عشق خدا قوطه ور دیدم.
 من هدایت و راهنمایی میشدم و یاد گرفتم که میتوان از استعداد های خدا دادی استفاده های مفید هم کرد. من با سیستم انرژیک آشنا شدم و از اون استفاده کردم . با هاله ها و اثراتشون آشنا شدم بعد به آموختن تبادل اطلاعات با کل جهان پرداختم. با مفاهیمی چون عشق٬‌آرامش ٬ سکوت ٬‌ لذت ٬‌ بخشش ٬ آزادی و .... آشنا شدم.
.
حالا به کلی با اون چیزی که بودم فرق کردم و هر روز هم دارم چیز های جدید یاد میگیرم.
در این راه سختی زیادی تحمل کردم و از خیلی چیزا گذشتم ولی پشیمون نیستم چون دارم به حقایق عالم خلقت و جهان معنوی پی میبرم.
با مکاتب زیادی آشنا شدم ولی هیچ کدوم برای این کار کامل نبودند .با وجود اینکه همه اونها یک حرف رو میزنند ولی هر کدوم فقط ذره ای از حقایق رو گاهی صورت سلیقه ای و گاهی غرض ورزانه برای سواستفاده های شخصی بیان کرده اند. من تشنه حقیقت هستم و دنبالش تا ناکجا آباد هم میرم.
فعلا ....