سکوت

سکوت، سرشار از سخنان ناگفته است؛ از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق‌های نهان و شگفتی‌های بر زبان نیامده.

سکوت

سکوت، سرشار از سخنان ناگفته است؛ از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق‌های نهان و شگفتی‌های بر زبان نیامده.

آی عاقلا

دلم می خواد برم بیرون وایسم تا می تونم داد بزنم ، فریاد بکشم ، به تمام آدم ها دونه دونه بگم :‌ ” تو رو خدا دست از سر من بردار ، از جونم چی میخوای ؟ راحتم بذار ..... ولمممممم کککککککننننننننننننن ...... چرا بی خیال من نمیشی ؟ مگه من چیکارت کردم که روز و شب میای تو مخ من رو اعصابم رژه میری ؟ چرا از بقل هر کدومتون که رد می شم باید تمام افکار و بدبختیا و نگرانی هاتون رو بفهمم ؟ تو تاکسی ، تو اتوبوس ، تو بیمارستان ، تو تیمارستان .... تورو خدا فکر نکنین ، بگذارین منم یکم آرامش داشته باشم ...... مگه من آدم نیستم ؟ چرا باید این همه عذاب بکشم ؟ دیوونم کردیییییییییییییییین ......دیوونه هااااااااااااااااااا... “  


بعد با خودم میگم شاید فکر کنن منم مثل خودشون دیوونم اون وقت از تیمارستان میبرنم بیرون ... قاطی دیوونه ها و خل وچل ها .... من که چیزیم نیست .... پس هیچی نگم بهتره . نه ؟ 

(( یکی ازم پرسید: اگه دانشگاه قبول نمیشدی چی کار می کردی ؟ گفتم : میرفتم تیمارستان چون زیاد فرقی نداره ، تازه تو تیمارستان غذاش مجانیه ، آدم رو هم نمی زنن ٬ دیوونه هاش هم کمتره .)) 

  

 
نظرات 5 + ارسال نظر
گمنام ترین ساکن دهکده سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام ! باید به عرضتون برسونم وبلاگ گمنام در یک اقدام بی سابقه لینکهای مهر آمیز خودش رو به حراج گذاشته !! صاحبان محترم وبلاگهای فارسی در صورت تمایل به داشتن بخشی از این فضای پرمهر! لطفا فقط لب تر کنند! در اولین فرصت از شرمندگیشون در می آم!!

شپلوت کا....... ساندرز سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:28 ق.ظ

بله بله ٬ شما شدیدا مشکل روانی داری ٬ یه دکتر چشم پزشک معرفی میکنم برو گوشت رو معاینه کنه ٬ شاید مشکل تنفسی داری که چرت و پرت میگی .......... مرسی که گفتی آپدیت کردی ....... :)) ..... ..فکر کنم این سانسور شده ی آی عاقلا تو اون وبلاگت باشه . اون باحال تر بود ........ کاری نداری بری فوت کنی ؟ ........ بای

lllll_j_o_o_j_o_o_lllll سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ق.ظ

از عاقل بودن متنفرم. کاش میشد عاقل نبود و راحت و بدون فکر و خیال زندگی کرد ... از این جور زندگی کردن متنفرم. حالم داره از این روزگار بهم می خوره ... لعنتی احمق(البته خودم رو میگم)
خسته م. خیلی خسته. اونقدر که فقط دلم میخواد بمیرم و راحت شم.
ببخشید چرت و پرت گفتم ... شاید برای اینه که الان انقدر دلم پره که باید یه جایی خالیش میکردم. حتی اگه فقط یک میلیونیوم اون همه درد رو بگم.
:((
موفق باشی
جوجو

فزشته گمشده پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:36 ب.ظ http://lost-angel.persianblog.com

تنهایی...دوسش دارم....خیلی...........

فروزان و باران جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:20 ق.ظ http://forouzan.persianblog.com

اگه فوی تیمارستان اسم نوشتی به من و باران هم آدرسشو بده . خوشحال میشیم اونجا دور هم جمع بشیم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد